Сьогодні завершилися навчання з підготовки соціальних робітників/ фізичних осіб з надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання (асистентів дитини).
26 учасників успішно пройшли навчання та отримали сертифікати.
Протягом тренінгових днів учасники:
Знайомились із нормативною базою надання соціальної послуги та роллю асистента дитини в системі інклюзивної освіти;
Вивчали психологічні та поведінкові особливості дітей з ООП;
Намагались знайти інструменти ефективної комунікації з дитиною, педагогами та батьками;
Вчилися будувати партнерські стосунки та створювати безпечне освітнє середовище;
Обговорювали складні ситуації з практики та шукали ресурси для професійної підтримки.
Учасники ділилися власним досвідом, ставили запитання, шукали відповіді на них.
Ця група — приклад свідомого ставлення до непростої, але такої важливої місії: бути поруч з дитиною, яка потребує підтримки.
Працювали над знаннями, але не забували про «паливо для руху» - натхнення, мотивацію та відчуття спільноти.
Дякуємо кожному за участь, відкритість і готовність діяти для найціннішого - дитини
Сподіваємось, що це буде новий крок зростання для батьків та діток, а для школи - підтримка та можливість забезпечити доступ до освіти всім діткам.
Дякуємо @Tetiana Machabeli , ГО "Неємія" та долученим тренерам.
Ужгородський міський центр соціальних служб, Ужгородська міська рада, Департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради за впровадження даної послуги у місті, як приклад для наслідування у нашому регіоні.
Просимо територіальні громади вивчати потреби населення у соціальних послугах і намагатися впроваджувати нові можливості для мешканців своєї громади.
Ми соціальна держава і розвиток соціальних послуг є показником рівня розвитку суспільства