Людям із порушенням зоруЛюдям із порушенням зору

Сьогодні завершилися навчання з підготовки соціальних робітників/ фізичних осіб з надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання (асистентів дитини)

06/08/2025

Сьогодні завершилися навчання з підготовки соціальних робітників/ фізичних осіб з надання соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання (асистентів дитини).

????26 учасників успішно пройшли навчання та отримали сертифікати.

????????Протягом тренінгових днів учасники:

????Знайомились із нормативною базою надання соціальної послуги та роллю асистента дитини в системі інклюзивної освіти;

????Вивчали психологічні та поведінкові особливості дітей з ООП;

???? Намагались знайти інструменти ефективної комунікації з дитиною, педагогами та батьками;

????Вчилися будувати партнерські стосунки та створювати безпечне освітнє середовище;

????Обговорювали складні ситуації з практики та шукали ресурси для професійної підтримки.

????‍????Учасники ділилися власним досвідом, ставили запитання, шукали відповіді на них.

Ця група — приклад свідомого ставлення до непростої, але такої важливої місії: бути поруч з дитиною, яка потребує підтримки.

Працювали над знаннями, але не забували про «паливо для руху» - натхнення, мотивацію та відчуття спільноти.

????Дякуємо кожному за участь, відкритість і готовність діяти для найціннішого - дитини????

Сподіваємось, що це буде новий крок зростання для батьків та діток, а для школи - підтримка та можливість забезпечити доступ до освіти всім діткам.

Дякуємо @Tetiana Machabeli , ГО "Неємія" та долученим тренерам.

Ужгородський міський центр соціальних служб, Ужгородська міська рада, Департаменту праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради за впровадження даної послуги у місті, як приклад для наслідування у нашому регіоні.

☝????Просимо територіальні громади вивчати потреби населення у соціальних послугах і намагатися впроваджувати нові можливості для мешканців своєї громади.

Ми соціальна держава і розвиток соціальних послуг є показником рівня розвитку суспільства