Продовжуємо ознайомлювати фахівців соціальної роботи з особливостями професійної діяльності.
Для ефективної організації своєї праці ФСР можуть використовувати спосіб ведення випадку/кейс-менеджменту.
Це спосіб організації надання соціальних послуг в основі, якого є взаємодія між кейс-менеджером, клієнтом/сімʼєю та соціальним оточенням.
Розглянули дану тему через опрацювання таких питань:
• Ведення випадку, як спосіб організації надання соціальних послуг
• Алгоритм ведення випадку
• Ключові аспекти діяльності ФСР на різних етапах взаємодії
• Етап візиту у сім’ю. Особливості ефективної комунікації. Безпека ФСР.
• Картування соціальних послуг.
Дякуємо за співпрацю Ужгородський міський центр соціальних служб та фахівчині Цетру Ревті Надії Михайлівні за цінний досвід, практичні поради для ФСР на старті своєї діяльності.